Vrouwe van Stavoren Vrouwe van Stavoren
Hotel Restaurant Serre ***

Reserveer online

Veelgestelde vragen

Beschikbaarheid Wijnvaten Royal en de Twins, Zie onder kopje KAMERS op de ( Home Pagina)

Heeft u vragen? Hieronder staan een aantal vragen met antwoorden.  

  

 

B O E K I N G   V R A G E N: 

Kan er een extra bed geplaatst worden op de hotelkamer? 

Voor onze ‘Plus kamers’ en ‘Comfort kamers’ kunnen we een extra bed op de kamer zetten. Voor de ‘Wijnvat Groot met Zitkamer’ is het mogelijk om de bank als slaapbank te gebruiken. De Slaapbank is geschikt voor één volwassene of maximaal twee kinderen.  

  

Mag ik mijn hond mee nemen naar het hotel of restaurant? 

Honden zijn welkom in ons Hotel en Restaurant. Voor het meebrengen van een hond tijdens een overnachting in ons hotel wordt een toeslag van € 14,95 per hond per nacht berekend. Graag van tevoren aangeven via uw reservering of telefonisch aan onze receptie. 
 
 

Is het mogelijk om een kinderledikantje te plaatsen in de kamer? 

Ja dat is mogelijk. Geef dit minstens een dag voordat u aankomt aan, zodat we uw kamer kunnen voorbereiden voor uw aankomst. 

  

Als ik een ‘Wijnvat Wellness Twins’  of ‘Wijnvat Wellness Royal’ boek, Moet ik dan de faciliteiten delen met anderen gasten (Sauna en jacuzzi)? 

Nee de faciliteiten zitten in uw kamer, en zijn dus privé voor uw gebruik. 

  

 De ‘Wijnvat Wellness Twins’ en ‘Wijnvat Wellness Royal’ kan ik niet op de gewenste datum boeken, wat is de oorzaak? 

Dit kamertype is helaas niet meer beschikbaar op die datum. We kunnen u telefonisch verder helpen om een geschikte datum te vinden.  

  

Hoe kan ik zien of ik een Wijnvat kamertype heb geboekt en niet een normale hotelkamer? 

Op de bevestiging van uw boeking staat of u een ‘Wijnvat Groot met zitkamer’, een ‘Wijnvat Wellness Twins’ of de ‘Wijnvat Wellness Royal’ heeft geboekt. Staat er in de bevestiging dat u een ‘Pluskamer’ of een ‘Comfortkamer’ heeft geboekt, dan heeft u geen Wijnvat maar een “normale” hotelkamer geboekt. Check dit goed na om teleurstellingen te voorkomen. 

  

Kan ik de boeking vooraf betalen? 

Helaas is dit niet mogelijk tijdens het maken van uw reservering. Maar als u een Wijnvat bij ons op de site of bij onze receptie heeft geboekt kunt u een kadobon kopen op onze site.  

  • Koop een kadobon op onze site: https://hotel-vrouwevanstavoren.nl/hotel-kado-bon/ 

  • Koppel uw boeking met het kadobon nummer door contact op te nemen met de receptie.  

  • Neem de kadobon vervolgens uitgeprint mee naar het Hotel als uw betaalbewijs.  

Let op: dit geldt niet voor externe boeking sites alleen voor reserveringen bij ons op de website of telefonische reserveringen. 
Voor de ‘Plus kamers’ en ‘Comfort kamers’ is vooruitbetalen niet mogelijk. In dat geval kunt u betalen bij het uitchecken.  

 

  

Voor een zakelijke reden overnacht ik graag in uw hotel. Kan de factuur worden opgestuurd naar mijn werkgever?

Dat is zeker mogelijk. Neem hiervoor contact op met onze receptie.
Tel: +31 (0)514 68 1202 

 

  

Tot wanneer kan ik kosteloos annuleren? 

U kunt bij ons tot 5 dagen van tevoren kosteloos annuleren.  
Bij groepen kan deze periode vergroot worden.  

  

  

I N C H E C K   V R A G E N: 
 
Wat zijn de tijden voor de incheck en de uitcheck?  

Inchecken is mogelijk tussen 14:00 en 20:00 uur.  Uitchecken kan tot 11:00 uur in de ochtend. 

  

Waar kan ik het beste Parkeren? 

Om bagage uit te laden kunt u tijdelijk parkeren in de blauwe zone bij het VVV-gebouw met een blauwe parkeerschijf. (Stationsweg 7, Stavoren). 

Na het uitladen van uw bagage kunt gratis gebruik maken van het parkeerterrein naast de tennisbaan, aan de kruising van de Stationsweg en de Meerweg. (~300 meter van het Hotel vandaan). 


 
Kunnen wij gebruik maken van algemene wellness faciliteiten (sauna of jacuzzi)? 

Helaas hebben wij geen algemene wellness faciliteiten in ons hotel. 
De wellness faciliteiten zitten alleen in specifieke kamertypes. De kamer types zijn de ‘Wijnvat Wellness Twins’ en ‘Wijnvat Wellness Royal’. 

  

Kunnen wij de fietsen binnen plaatsen? 

Wij hebben een overdekte plaats om de fietsen te plaatsen. Deze gaat in de avond op slot en 's morgens tijdens het ontbijt wordt het geopend. 
We verzoeken u tijdens incheck te vragen waar u de fiets kunt plaatsen, dan wijzen wij aan waar deze overdekte plaats is.
  

  

Mogen we kaarsen aansteken in onze hotelkamer? 

Het branden van kaarsen en gebruik van open vuur in de hotelkamers is niet toegestaan. Bij het ontstaan van calamiteiten door het branden van kaarsen, het onterecht activeren van de brandmelders, het afdekken van rookmelders of gebruik van open vuur, stellen wij u volledig aansprakelijk voor de gevolgen.  

  

Moeten we zelf badjassen meenemen als we een Wijnvat met wellness faciliteiten hebben geboekt? 

Als u één van onze Wijnvat kamers met wellness faciliteiten hebt geboekt, liggen er badjassen klaar voor u in het Wijnvat. Badjassen zijn eigendom van het Hotel. 

  

Moet ik mijn eigen bedlinnen meenemen? 

Beddenlinnen van het hotel is standaard aanwezig op alle kamers. 

  

  

R E S T A U R A N T   V R A G E N: 
 

Is het restaurant het hele jaar geopend?  

Van begin april tot eind oktober is ons restaurant geopend voor ontbijt, lunch en diner. 

U kunt bij ons ontbijten vanaf 8:00 tot 10:00 uur, lunchen van 10:00 tot 18:00 uur en dineren vanaf 18.00 uur. Uiterlijk zal de keuken geopend zijn tot 21:00 uur. De keuken kan mogelijk eerder sluiten. 

  

Omdat het restaurant gesloten is in de periode eind oktober tot en met maart, zit er nog steeds ontbijt bij het verblijf in als ik kom overnachten in die periode? 

Ja, het hele jaar door is ontbijten mogelijk in ons restaurant voor onze hotel gasten.  
Gasten die ergens anders verblijven raden we aan vooraf het ontbijt te reserveren via onze receptie. 

  

  

O V E R I G E   V R A G E N: 

  

Ik heb iets laten liggen in het hotel, hoe krijg ik dit terug? 

Graag contact opnemen met onze Receptie. Daar helpen wij u graag verder om uw verloren voorwerp terug te krijgen. 

  

  

Heeft u nog een onbeantwoorde vraag, neem dan contact op met onze receptie.